Tandartsengroep Borgerstraat
  • Home
  • Praktijk
  • Inschrijving
  • Behandelingen
  • Contact
  • Spoed 020 - 303 45 00

Welkom bij TGB 

Als u patiënt bij ons wordt, komt u voorafgaand aan de behandeling voor een eerste bezoek in onze praktijk. Voorafgaand ontvangt u een gezondheidsvragenlijst. Deze lijst bevat vragen over uw gezondheid en eventueel gebruik van medicijnen.

We doen er alles aan om uw bezoek zo prettig mogelijk te laten verlopen. Bent u bang voor de tandarts, geef dit dan van tevoren aan, zodat we daar rekening mee kunnen houden.

De eerste afspraak duurt ongeveer 20 minuten.

De tandarts voert een uitgebreide controle uit en inventariseert hoe gezond uw gebit en tandvlees zijn. Indien nodig maken we een gebitsoverzichtsfoto en twee kleine röntgenfoto’s. Dit doen we om de status van uw gebit nauwkeurig te kunnen vaststellen en te volgen. Uiteraard bespreken we uw vragen en wensen ten aanzien van uw gebit tijdens deze eerste afspraak.

Samen met u maken we een persoonlijk behandelplan voor de lange termijn.

Ik wil me inschrijven
Het duurt niet lang

TARIEVEN

Hieronder kunt u de pdf downloaden met een volledig overzicht van onze tarieven. Voor maatwerk kunt u contact met ons opnemen.

Annuleren

Annuleren kan kosteloos tot 24 uur van te voren via mail of per telefoon. Bij niet tijdig annuleren, kunnen kosten voor de gereserveerde tijd in rekening worden gebracht.

Gratis mondzorg tot 18 jaar

Goed om te weten is dat de basisverzekering tandheelkundige controles en zorg tot je 18e vergoedt (met uitzondering van o.a. orthodontie). Kinderen tot 18 jaar kunnen dus gratis naar de tandarts! Zo staat niets in de weg om een gezonde basis te leggen voor het melkgebit én het blijvende gebit

Betalen

Onze rekeningen worden verzorgd door Anders Medical Factoring, Infomedics en Netpoint. Hierdoor houden wij meer tijd over voor u, en weten we zeker dat de facturatie vlot en prettig afgehandeld wordt. 

Uw rekening bestaat uit vastgestelde tarieven. Alle tarieven kunt u vinden in onze tarievenlijst.

De tandartsrekening is opgebouwd uit de verschillende prestaties die tijdens een behandeling hebben plaatsgevonden. Op de rekening staat elke prestatie omschreven met een code.

De tarieven voor de verrichtingen worden elk jaar vastgesteld door de Nederlandse Zorgautoriteit. U kunt bij uw verzekeringen informeren wat zij vergoeden. 

Hieronder vindt u alle informatie over rekeningen en betalingen.

In veel gevallen dienen Anders Medical Factoring, Infomedics en Netpoint de factuur rechtstreeks in bij uw zorgverzekeraar (dit heet clearing). Afhankelijk van uw (aanvullende) verzekering wordt een deel van de rekening door de zorgverzekeraar vergoed.

Voor nadere informatie of vragen over uw rekening verwijzen we u naar www.MijnAndersNota.nl, www.infomedics.nl of www.netpoint.nl.

Website Anders Medical Factoring

Het deel van de nota dat niet betaald wordt door de zorgverzekeraar wordt vervolgens aan u gefactureerd. De factuur van Anders Medical Factoring ontvangt u per e-mail, of -indien gewenst- per post. Zorg er daarom voor dat wij de juiste gegevens van u hebben. Aan de balie kunt u een handig kaartje krijgen waarop u kunt aangeven of u uw factuur per e-mail of toch liever per post wilt ontvangen, en hierop kunt u al uw gegevens invullen. 

Als u de factuur per e-mail ontvangt kunt u gemakkelijk betalen door in te loggen op www.MijnAndersNota.nl en vervolgens te klikken op de link naar iDeal. Op deze website heeft u ook inzicht in al uw facturen. Heeft u een vraag over uw factuur? Op www.MijnAndersNota.nl vindt u een aantal veelgestelde vragen en informatie. Spreekt u liever een van onze medewerkers persoonlijk? Bel dan onze patiëntenlijn: 085-7606262 (lokaal tarief).

Website Infomedics 

Op de website van Infomedics kunt u veel zaken snel een eenvoudig regelen. U hoeft geen rekening te houden met de openingstijden van de Servicedesk en kunt uw zaken regelen op een tijdstip dat voor u het beste uitkomt.

Wilt u een betalingsregeling treffen of de status van betaling controleren, dan raden wij u aan dit direct via de website van Infomedics te regelen.

Betalingsregeling treffen

Infomedics en Netpoint hanteren een betalingstermijn van 30 dagen. Lukt het niet om op tijd te betalen, dan kunt u een betalingsregeling treffen. Dit kunt u eenvoudig via de website van Infomedics regelen. U kunt ook contact opnemen met de Servicedesk van Infomedics op 036-20 31 900. Zij kunnen u helpen met een betalingsregeling. Voor een betalingsregeling bij Netpoint kunt u contact opnemen met de Servicedesk van Netpoint op  0416-541509.